18e Maj

Hej och hå! Har haft en fullspäckad fredag vilket har varit väldigt kul! Först hade jag morgonträning vilket slutade med klädsim...haha. När jag kom hem åt jag lunch och gjorde en ny rabarberkaka eftersom den jag gjorde häromdagen blev väldigt populär. Vi ska iallafall ha med oss lite gott imorgon då vi ska på en liten familjeutflykt, mysigt! Jag hade bestämt med Anna att vi skulle se på bio så vi reserverade biljettter till filmen "Älska mig igen" helt okej film men lite långtråkig emellanåt. Innan bion hann vi även med att gå i lite affärer. Jag köpte bland annat en konfirmationsklänning jag spanat på innan, underkläder och en liten present till Cassie som fyller femton bast nästa vecka.
Hur har er dag varit? Nu ska jag snart sova eftersom det är morgonträning imorgon. Sovgott<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0