Bokskogen

¡Hola! Var uppe tidigt imorse för träning och det gick mycke´brao. Eftersom det inte var så fint väder när jag kom hem sedan så väntade vi lite med att åka in till bokis ifall det skulle spricka upp till fint väder lite senare på eftermiddagen. Vi åkte iallafall in lite senare och när vi kom dit kom jag på att jag knappt hade något batteri på kameran...lyckat. Men jag fick fotat de jag ville men ljuset m.m ville sig tyvärr inte riktigt idag. Nästa gång tar jag nog med mig någon kompis för de fanns så fina mysiga stiger som skulle passat perfekt till en photoshoot, men det får bli någon annan dag. Vi drog oss hemåt när det började regna och då stannade vi även till vid möllan så jag fick fota där med. Fotade tills batteriet var helt tomt så jag får hoppas att det blev någon lycka bild iallafall! Nu ska jag sätta på ett avsnitt av One Three Hill och njuta av denna lördagskväll. Poss♥


Kommentarer
AAMANDAOLIVIA

vad har du för objektiv till din kamera? :)



sv: åh tack tack!

2012-05-20 @ 10:03:00
URL: http://aamandaolivia.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0