10e Maj

Hejsan! Oj, det var ett bra tag sedan det uppdaterades här, men jag lever. De senaste två veckorna (det är väl ungefär 2 veckor sen sist?) så har det rullat på i skolan som vanligt med en del läxor, prov m.m. Förra helgen spenderades med några vänner och i måndags var de simtävling. Iförrgår var jag på öppethus på Procivitas och nu är det snart helg igen. Kom hem från skolan för en stund sedan och denna dagen har nog varit den segaste på länge. För i övrigt så sitter jag just nu och lyssnar på musik och tar de lugnt. Ska fixa något att äta snart och sätta på ett avsnitt av One Three Hill som jag även börat kolla på. Tills dess så bjussar jag på några bilder från de senaste veckorna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0