1a Maj

Bild från we♥it
OJ, vad tiden går fort! Redan maj månad och det kunde ju inte invigas bättre än med klarblå himmel och strålande sol, gillart! Förövrigt så hade jag en superrolig och mysig valborg igår med bästis. Vi stack först ner till stranden och såg majbålet och följt av de blev det en supergod middag och filmmys. Idag har jag först tränat och sen har jag även varit ute på en liten fotorunda och även invigit den nya glassbaren här jag bor. Hoppas ni haft en underbar dag♥
Btw så håller jag på att redigera bilderna från igår så de lär väl komma upp här inom kort och bilderna som togs idag ska gås igenom så snart jag fått dem.


Kommentarer
Mikaela

det är helt sjukt att det redan är maj!

2012-05-02 @ 17:47:48
URL: http://miikaelabergstrom.devote.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0